1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

Köszönjük, hogy megtisztelt bizalmával és weboldalunkat választotta!
Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazza a Cívisablak Kft. által üzemeltetett „www.ablakfutar.hu” weboldalon történő internetes megrendelésre, illetve vásárlásra vonatkozó feltételeket.
Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: Ászf.) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A www.ablakfutar.hu weboldalon (a továbbiakban együtt: weboldal) történő böngészéssel és használatával, valamint a termékek megrendelésével, a termékek megvásárlásával elfogadja a weboldal által szabott feltételeket, adatkezelési elveket, azt magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A www.ablakfutar.hu domain név alatt működő weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.
Megrendelés során eladónak, illetve vállalkozónak a Cívisablak Kft. minősül, amely a továbbiakban Szolgáltató elnevezéssel, a termékeket megrendelő, megvásárló és a weboldalt használók a továbbiakban Felhasználó elnevezéssel kerülnek megjelölésre.

2. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

2.1. Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Cívisablak Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 4030 Debrecen, Monostorpályi út 88.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeres használatú elektronikus levelezési címe:
ugyfelszolgalat@ablakfutar.hu
Cégjegyzékszám: 09-09-020413
Adószám: 23125049-2-09
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Telefonszám: +3652783266 (hétköznapokon 800–1600 óra között)
Bankszámlaszám: 10403428-50526655-88741000
Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, elektronikus levélcíme: MediaCenter Hungary Kft. 6001 Kecskemét, Pf. 588. 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6 mediacenter@mediacenter.hu

3. ALAPVETŐ ÉS ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK

3.1. Jelen szerződési feltételek (a továbbiakban: „Általános Szerződési Feltételek”) hatálya kiterjed a Cívisablak Kft. mint Szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) és partnerei, mint Felhasználó (a továbbiakban: „Felhasználó”) (a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek”) közötti szerződésekre, amelyek tárgya a Felhasználó által a www.ablakfutar.hu weboldalon megvásárolt termék. Jelen ÁSZF rendelkezései között, amennyiben egyes rendelkezések kizárólag azokat a Felhasználókat érintik, akik weboldalon vásárolnak, ott Felhasználó megjelölés helyett „Vevő” megjelölés szerepel.

3.2. A Szolgáltató külön köteles tájékoztatni Felhasználót arról az általános szerződési feltételről, amely a szokásos szerződési gyakorlattól, a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen vagy valamely korábban a Szerződő Felek között alkalmazott kikötéstől eltér. Ilyen feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha azt a másik fél – a külön figyelemfelhívó tájékoztatást követően – kifejezetten elfogadta. Felhasználó kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket megismerte, az nem tartalmaz olyan előírásokat, amelyek a szokásos szerződési gyakorlattól, illetve a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen eltérnek.

3.3. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (a továbbiakban: Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

3.4. A jelen szerződés 2018. április 6. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szerződést. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

3.5. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a szerződésben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Abban az esetben, ha bármely Felhasználó a weboldalon található tartalmat jogosulatlanul használ fel a 12. pontban meghatározott jogkövetkezményekkel kell számolnia.

4. MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK KÖRE

4.1. Az www.ablakfutar.hu weboldalon különböző méretű műanyag nyílászárók, bejárati- és erkély ajtók, ablakok, valamint műanyag párkányok, légbevezetők és ezekhez tartozó kiegészítő termékek rendelhetők meg.

4.2. A megjelenített termékek online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők és tartalmazzák az általános forgalmi adót.

4.3. A weboldalon a Szolgáltató részletesen feltünteti az általa kínált és a Felhasználó által megvásárolható termék nevét, részletes leírását, méreteit, árát, valamint a megrendelés menetét. Szolgáltató a termékről fotót jelentet meg, a képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetben csak illusztrációként szerepelnek.

4.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználót az akcióról és annak pontos időtartamáról.

5. REGISZTRÁCIÓ

5.1. Felhasználó regisztrálni a „Bejelentkezés” menüpontra kattintva, az email címének és jelszavának megadásával tud, a belépés után a Felhasználó megtekintheti a „Saját fiókját” ahol a regisztrációját kiegészítheti a Felhasználó Keresztnevének és Vezetéknevének megadásával, valamint szállítási illetve számlázási cím megadásával.

5.2. Felhasználó a regisztrációt követően a „Bejelentkezés” menüpontra kattintva a regisztrált email címének és jelszavának megadásával tud bejelentkezni a weboldalra. Bejelentkezés után megtekintheti és nyomon követheti a Felhasználó saját megrendeléseit, módosítani tudja szállítási és számlázási címét, jelszavát.

5.3. A Felhasználó a regisztrációját bármikor törölni tudja az ugyfelszolgalat@ablakfutar.hu elektronikus levélcímre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Felhasználó felhasználói adatai, a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezeknek az adatoknak a törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

5.4. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Felhasználó a felelős. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

5.5. Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

6. RENDELÉS MENETE

6.1. Felhasználó előzetes regisztrációval illetve előzetes regisztráció nélkül is megrendelést a weboldalon.

6.2. A Felhasználónak a termék kiválasztását követően, meg kell adnia a megrendelni kívánt mennyiséget, nyílászárók esetében a nyitási irányt, egyéb termékek esetén további paraméterek, tulajdonságok (pl. párkányok esetében méret) megadása lehetséges.

6.3. A Felhasználó a kiválasztott termékre kattintva a termék alatt megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A Felhasználó a megrendelést a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával indítja el.

6.4. Amennyiben a Felhasználó a termékek kiválasztását elvégezte és kosárba tette, a weboldal tetején jobb oldalon található kosár ikonra kattintással elérheti a vásárlói kosarat, a kattintást követően a megnyíló oldalon látható a kosárban lévő termék, annak mennyisége, a vételár termékenként és összesítve, valamint a szállítási díj összege. Ezen az oldalon a Felhasználónak lehetősége van a kosár tartalmának módosítására, termékek törlésére az „X” ikonra kattintással, termékek mennyiségének módosítására, amely módosítások a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával lépnek életbe. A Felhasználó a „Folytatom a vásárlást” gombra kattintva folytathatja a vásárlást, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva pedig kezdeményezheti a termékek vételárának kifizetését a megnyíló weboldalon.

6.5. Amennyiben a Felhasználó a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintott, a megnyíló weboldalon, amennyiben korábban már regisztrált az oldal tetején megjelenő sávra („kattintson ide a bejelentkezéshez”) kattintva korábban megadott email címe és jelszava megadásával beléphet az oldalra. Amennyiben ezzel a lehetőséggel nem él a Felhasználó, meg kell adnia nevét, lakcímét, szállítási címét, email címét, telefonszámát, valamint itt fűzhet megjegyzéseket a rendeléséhez. A jobb oldali sávban a fizetési- és szállítási mód kiválasztását követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva megrendelését elküldi a Szolgáltató részére.

6.6. Ha a Felhasználó a bankkártyás fizetést választotta, a weboldal automatikusan átirányítja a Felhasználót a banki fizetés oldalra, ahol a kártyaadatok megadásával teljesítheti a fizetést.

6.7. Felhasználó elektronikus levélben, a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap (Kérjük, figyelje levélszemét mappáját is!). Amennyiben ez a visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 (negyvennyolc) órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz elektronikus levélcímet ad meg. Az automatikus elektronikus levél tartalmazza a Felhasználó által a megrendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termék megjelölését és a fizetendő végösszeget.

6.8. A megrendelés visszaigazolásával a Szolgáltató és a Felhasználó között a visszaigazolt megrendelés és a jelen ÁSZF tartalmával egyező, kereskedelmi forgalomban kapható termék(ek) adásvételére irányuló szerződés jön létre. A jelen ÁSZF alkalmazásában – amennyiben a jelen ÁSZF eltérően nem rendelkezik – szerződésen ezt a jogügyletet kell érteni.

6.9. Az automatikus visszaigazoló elektronikus levél a Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül.

6.10. Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a Szolgáltató a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. Az ilyen esetekben a Felhasználó a módosítást követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a megrendeléstől és ebben az esetben a szerződés a felek között, egyéb jognyilatkozat nélkül, megszűnik.

6.11. Előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a honlapon. Hibás árnak minősül esetleg rendszerhiba vagy elgépelés miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést a Szolgáltató a hibás áron nem köteles elfogadni, és nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a Felhasználó hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a Szolgáltató részéről. A Felhasználó által hibás áron történő ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel a Szolgáltató munkatársa által küldött elektronikus – nem automata – visszaigazolása során a Szolgáltató munkatársa felhívja a Felhasználó figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. A Felhasználó hibás ár helyett a Szolgáltató által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

7. FIZETÉSI FELTÉTELEK

7.1. A megrendelt termék ellenértéke és a szállítási díj teljesíthető előrefizetéssel banki átutalással, bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel, a megrendelt termékeket kézbesítő futárszolgálat a KUMI Futárszolgálat munkatársának történő kifizetéssel.

a) Utánvéttel történő fizetés: Felhasználó az utánvéttel történő fizetés lehetőségét legfeljebb 500.000,- forint. összegű megrendelés esetén választhatja.

b) Banki előre utalás: Felhasználó banki átutalás esetében a megrendelt termékek összértékének megfelelő összeget illetve a szállítási díjat köteles a megrendelés teljesítését megelőzően, a megrendelés elküldésétől számított 1-8 napon belül Szolgáltató részére átutalással megfizetni. (a továbbiakban: előleg) Szolgáltató csak az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírása esetén véglegesíti a megrendelést, és teljesíti a szállítást. A szállítási határidő kezdete az összeg Szolgáltató bankszámláján történt jóváírását követő nap.

c) Bankkártyás fizetés: akkor válassza, ha a rendelés értékét a megrendeléssel egyidejűleg online bankkártyás fizetéssel kívánja kiegyenlíteni. Amennyiben a Felhasználó ezt a fizetési módot választotta „Megrendelés elküldése” gombra kattintva, a rendszer a Felhasználót átirányítja a K& H Bank Zrt. által üzemeltetett biztonságos banki fizetőoldalra, ahol a bankkártya adatok megadásával azonnali online bankkártyás fizetés történik. Ennek a fizetési módnak a választásával a Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató által a www.ablakfutar.hu felhasználói adatbázisában tárolt, a Felhasználó rendelésének egyedi azonosítója átadásra kerüljön a K&H Bank Zrt. mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a tranzakciók beazonosítása, visszaigazolása.

Elfogadott bankkártyák:

A K&H Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

8. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, TELJESÍTÉSE, SZÁLLÍTÁS

8.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 (huszonnégy) órán belül történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését, a megrendelés részleteinek további egyeztetése céljából Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonos úton is megkeresheti a Felhasználót.

8.2. Felhasználó a termékek szállítási módját a megrendelés elküldése előtt választhatja ki, személyes átvétel illetve KUMI futárszolgálat útján történő szállítási opciók közül. Amennyiben szállítási módként a KUMI futárszolgálat útján történő szállítást választotta, úgy a termékek átlagos szállítási ideje a megrendeléstől számított 1-20 munkanap, azzal, hogy a Szolgáltató legkésőbb a megrendeléstől számított 30 (harminc) napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. A megrendelt termékek kiszállítását Szolgáltató csak Magyarország területén vállalja.

Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaszállítja Szolgáltatónak a megrendelt terméket “Cím elégtelen”, “Ismeretlen”, ” Elköltözött”, “Nem vette át”, “Nem kereste” stb. jelzéssel, akkor a további ismételt szállítást a megrendelést visszaigazoló elektronikus levélben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (amely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten teljesíteni.

Az első sikertelen kézbesítést követően 10 napig őrzi meg a visszakerült terméket a Szolgáltató, majd azt újból értékesíti a 10 napot követően. Ez idő alatt az újraküldési díj ellenében Szolgáltató megkísérli a termék újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz, úgy az őrzési időbe ezt az időtartamot is beleszámítja a Szolgáltató. A fentieket Felhasználó maradéktalanul elfogadja. Szolgáltató a kézbesítés sikertelensége esetén az őrzési időt követően a szerződéstől, a megfizetett vételár felmerült indokolt költségeivel csökkentett összegének Felhasználó részére történő visszafizetése mellett elállhat a szerződéstől.

8.3. Felhasználó köteles a terméket tartalmazó csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, illetve sérült termék esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.

8.4. A szerződés teljesítése során Szerződő Felek kötelesek együttműködni, ennek keretében kötelesek egymást haladéktalanul értesíteni az érdekkörükben felmerülő, a szerződés teljesítésére kiható minden lényeges adatról, tényezőről és körülményről. Ezen intézkedéseket és nyilatkozatokat a Szerződő Felek írásban rögzítik.

8.5. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb

8.6. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

8.7. Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az általános szerződési feltételek által előírt kötelességeit előre nem látható külső körülmények miatt (vis major) nem vagy késedelmesen teljesíti. A ”Vis major” olyan cselekményeket, eseményeket, elmaradásokat, baleseteket foglal magába, melyre a Szolgáltatónak nincsen befolyása, különös tekintettel (mindenféle korlátozás nélkül) a következőkre:

  • Sztrájk, kizárás, vagy más munkaadók és munkavállalók közötti vita;
  • Tűzvész, robbanás, vihar, árvíz, földrengés, földcsuszamlás, járványok vagy egyéb természeti katasztrófák;
  • Nyilvános vagy magán telekommunikációs hálózatok használhatatlansága;
  • Törvények, szabályozások, rendeletek vagy korlátozások melyeket az állam vagy a kormány hoz;

8.8. A Szolgáltató általános szerződési feltételekből eredő kötelezettségei a vis major idejére érvényüket vesztik, a kötelezettségei teljesítésének ideje a teljesítési akadály időtartamával meghosszabbodik. A Szolgáltató megfelelő lépéseket tesz, hogy a teljesítési akadályt elhárítsa, vagy megoldást találjon, hogy kötelezettségeinek a vis major ellenére is eleget tudjon tenni.

8.9. Szállítási költségek:

8.9.1. A szállítási költségek az egyes termékeknél, illetve megrendelt termékek összértékétől függően változnak. A szállítási költség a megrendelés végösszegében tételesen feltüntetésre kerül.

8.9.2. Párkány, takaróléc, toktoldó, Aereco légbevezető, segédanyag/kiegészítők esetében a szállítási költség a megrendelt termékek számától függetlenül: 2.290,-forint (a díj az Áfát tartalmazza). A kiszállítást a Kumi Futár Kft. végzi.

8.9.3. Műanyag ablak, műanyag erkélyajtó, műanyag bejárati ajtó esetében szállítási költség 3.990 forinttól 10.990 forintig/darab (a díj az Áfát tartalmazza). A kiszállítást a Kumi Futár Kft. végzi.

8.9.4. Amennyiben Felhasználó a Szolgálató telephelyén történő személyes átvételt választotta szállítási költség nem kerül felszámításra. Szolgáltató telephelyén történő átvétel hétfőtől péntekig 9 órától 17 óráig szombaton 8 órától 12 óráig lehetséges, a megrendelést követő 1-20 naptól.

9. ELÁLLÁS JOGA

9.1. A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét elektronikus levél formájában közölheti a Szolgáltatóval. Az ugyfelszolgalat@ablakfutar.hu címre.

9.2. A Vevő a termék átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet szerint. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

9.3. Ha a Vevő eláll a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

9.4. A termék visszaküldésének közvetlen költsége a Vevőt terheli. A Szolgáltató a visszaszállítás bonyolításában a Vevőt kérésére, a Vevő költségén, segédkezik.

10. GARANCIA, JÓTÁLLÁS, KÁRFELELŐSSÉG

10.1. Szolgáltató által értékesített termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő, valamint a gyártó által biztosított szavatossági illetve jótállási feltételeket biztosítja, amely termékenként különböző lehet.

10.2. A Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről és eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak irányadóak. A távollévők között kötött szerződés szabályai szerinti tájékoztatási kötelezettség teljesítése pedig a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet előírásainak megfelelően történik.

10.3. Ha a Vevő nem minősül fogyasztónak, azaz a Vevő a kereskedelmi vagy szakmai tevékenységének keretén belül adja le megrendelését, a hiba miatti követelés a termék átvételétől számított 1 éven belül elévül. Amennyiben a jogosult igényét menthető okból nem tudta érvényesíteni, abban az esetben a szavatossági jogokat a teljesítéstől számított 1(egy) éven belül tudja érvényesíteni. Amennyiben a Vevő nem minősül fogyasztónak, akkor a kellékszavatossági jog a teljesítéstől számított 1 (egy) éven belül érvényesíthető.

10.4. Amennyiben a Vevő fogyasztó, azaz kereskedelmi vagy szakmai tevékenységén kívül köti meg a szerződést, a teljesítés időpontjától számított 2 (két) éves határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.

10.5. A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Felhasználó a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

10.6. A Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

10.7. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölni. A Vevő a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

10.8. A Vevő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

10.9. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.10. Termékszavatosság:
Ingó dolog (termék) hibája esetén Vevő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított (2) két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Vevő termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

10.11. Jótállás
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webáruházat üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállást webáruházunk az általa meghatározott termékekre önként vagy a jogszabályi kötelezettségének megfelelően vállal. A jótállás időtartama a termék átvételétől számítódik.

Egyes termékekre jogszabály kötelező jótállást rendel el – ilyen termékek esetén a jótállási idő a termék vételárától függ: a 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó vételár esetén 1 év, a 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó vételár esetén 2 év, míg a 250 000 forint vételár felett 3 év a jótállási idő.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

A jótállást a webáruházban létrehozott felhasználói fiókjában tudja érvényesíteni. Amennyiben vendégként vásárolt, az érintett megrendelésben megadott e-mail címével tud regisztrálni a jótállás eléréséhez.

10.12. Szolgáltató felelősségének kizárása, garanciális jogok érvényesítésének egyes kérdései
A Szolgáltató kifejezetten kizárja felelősségét azok miatt a hibák miatt, amelyek a termékek nem megfelelő beépítése miatt keletkeztek.

Amennyiben a nyílászárók nem szakszerűen vannak beépítve a gyártó, illetve Szolgáltató a hibás beépítésből eredő problémákra nem vállal garanciát és elveszíti a termékgaranciát is.

A hiba bejelentése után garanciális eljárás keretében a Szolgáltató munkatársa kimegy a helyszínre, megvizsgálja a bejelentett hibát és megkeresi annak okát. Amennyiben gyártási hibáról van szó a jótállás keretében, javaslatot tesz a nyílászáró szerkezet kiszerelés utáni javíttatására, illetve kicserélésére.

Ha a bejelentett hiba nem gyártásból adódó garanciális hiba hanem beépítési gondatlanságból, illetve beállítási hiányosságból adódik, Szolgáltató a jótállási, szavatossági kötelezettsége alól mentesül.

A bejelentett meghibásodás vizsgálatáról a Szolgáltató munkatársa a helyszínen jegyzőkönyvet vesz fel és azt átadja a Felhasználónak.

A nyílászárók tartós és kifogástalan működéséhez szükséges a szerkezet évenkénti karbantartási munkálatainak elvégzése. A karbantartás elmulasztásából eredő károkért garanciális igényt nem lehet érvényesíteni.

Fontos, hogy a vásárlásról kiállított részletes számlát valamint a megrendelt termékekre vonatkozó termékismertetőt, garancialevelet, megfelelőségi tanúsítványt, kezelési útmutatót és a termékre vonatkozó jótállás és szavatosság vonatkozásában kibocsátott dokumentumokat Felhasználó gondosan őrizze meg. Egyes nyílászáró termékeknél a kiállított számla egyben garancialevél is.

10.13. Felelősség

Az www.ablakfutar.hu weboldalon keresztül történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

A Szolgáltató nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan

– a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
– az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
– az információtovábbítási késedelemből adódó,
– vírusok okozta,
– szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
– vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért.

10.14. A www.ablakfutar.hu weboldalon lehetőség van más weboldalakra történő átkattintásra a linkeken keresztül. Ezekre történő ugráskor a felhasználó átkerül más szolgáltatók által fenntartott oldalakra, ahol a személyes adatok kezelésére a Szolgáltatónak nincs befolyása. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli továbbá a kapcsolódó weboldalakon közzétett információk és adatok tekintetében.

10.15. Felhasználó részéről kártérítés követelésére nincs lehetőség, kivéve a termékfelelősség körébe tartozó kártérítési igényeket, amennyiben az életet, testi épséget, egészséget ért károkozáson alapul, valamint az olyan egyéb károkat, amelyek a Szolgáltató részéről történő szándékos vagy súlyosan gondatlan kötelességszegésen alapulnak. Kötelességszegés esetén a Szolgáltató a szerződéseknél tipikus, előre látható károkért vállal felelősséget. A Szolgáltató részéről megfelelő, szerződésszerű teljesítésének minősül, amennyiben a termék a honlapon vagy a használati útmutatóban szereplő tájékoztatáshoz képest kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

10.16. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma vagy hiba a Felhasználó által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatok miatt következik be. A kiválasztott termék adatlapján Szolgáltató feltünteti a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat azzal, hogy a kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól részletesen a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat.

10.17. A Szolgáltató által forgalmazott termékhez a jogszabályi előírások keretein belül használati útmutatót csatolunk, azonban, amennyiben a Vevő mégsem kapná meg a termékkel együtt, ezt a tényt haladéktalanul, még a termék használata előtt jelezni kell a Szolgáltatónak, amely haladéktalanul pótolja azt.

11. PANASZKEZELÉS RENDJE

11.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Szolgáltató teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti elektronikus levélcímen, vagy levél útján is közölheti.

11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak.

11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 (harminc) napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

11.4. A Felhasználó a Szolgáltatóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a panaszát a Szolgáltató elutasítja, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Felhasználó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a Felhasználó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

11.5. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Felhasználó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Felhasználót megillető jogokkal és a felhasználót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

11.6. A békéltető testület eljárása a Felhasználó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Felhasználó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a Felhasználó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

11.7. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu.

11.8. Panasszal fordulhat a Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Debreceni Járási Hivatalához:
A Fogyasztóvédelmi Osztály illetékességi területe:
Hajdú-Bihar megye
Debrecen (4025 Debrecen, Széchenyi u. 46.)
Tel.: (+36 52) 533-924
Fax: (+36 52) 327-753
E-mail: fogyasztovedelem.debrecen.jh@hajdu.gov.hu

11.9. Panasszal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információsszabadság Hatósághoz:

Nemzeti Adatvédelmi és Információsszabadság Hatóság
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefonszám: +36-1-391-1400
Faxszám: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

11.10. Szolgáltató kötelezettséget vállal az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm.

11.11. Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

11.12. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

11.13. Ha a feleknek nem sikerül 30 (harminc) napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

12.SZERZŐI JOGOK

12.1. Miután a www.ablakfutar.hu mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

12.2. A www.ablakfutar.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

12.4. Tilos a www.ablakfutar.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető.

12.5. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli, a jelen fejezet rendelkezéseit sértő, felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege 10.000 forint jogsértésenként. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ez a kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő Felhasználóra hárítja.

13. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

13.1. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadók.

13.2. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

13.3. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

13.4. Amennyiben Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételek alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az Általános Szerződési Feltételek valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

13.5. Szerződő Felek vállalják, hogy a vitás kérdések békés úton történő rendezése érdekében minden rendelkezésükre álló eszközt igénybe vesznek, a vitás kérdéseket elsősorban tárgyalások útján rendezik.

13.6. A jelen Általános Szerződési Feltételeket a Szolgáltató minden előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja, de az Általános Szerződési Feltételek módosítása visszamenőleges hatállyal nem értelmezhető. Tartós üzleti kapcsolat esetén az Általános Szerződési Feltételek módosulását Szolgáltató a módosulást követő 3 (három) munkanapon belül, vagy a módosulást követő első megrendelés beérkezésekor köteles jelezni Megrendelő részére.

13.7. Adott megrendelés teljesítésére azon Általános Szerződési Feltételek vonatkozik, amely a megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezésekor hatályban van. Szolgáltató köteles Felhasználó rendelkezésére bocsátani a mindenkor érvényben lévő Általános Szerződési Feltételeket. A jelen pontban foglalt rendelkezésre bocsátás elektronikus úton (a Szolgáltató honlapján való közzététellel vagy elektronikus levél útján) is elfogadott.

13.8. Felhasználó a fenti Általános Szerződési Feltételek tekintetében kifejezetten kijelenti, hogy azokat átolvasta, a figyelemfelhívó tájékoztatást megértette, így az Általános Szerződési Feltételeket a Vállalkozóval létesített jogviszony tekintetében magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Érvényes:
2018.04.03 napjától visszavonásig vagy módosításig